Seyyah.az turizm və istirahət portalı xəbər verir ki, "Shamakhi Palace Sharadil" oteli İNZİBATİ İŞLƏR ÜZRƏ KÖMƏKÇİ vəzifəsinə işçi axtarır.
Tələblər
- Ofis proqramlarına sərbəst şəkildə sahib olmalı
- İngilis dili (yazılı, danışıq) sərbəst formada bilməli, Rus dili əlavə olaraq arzuolunandır
- İşə ciddi məsuliyyətli yanaşmalı
- Stressə davamlı olmalı
- Şamaxıda işləməyə hazır olmalı
Öhdəliklər
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin fəaliyyətinin təminatı üzrə işlərin həyata keçirməsi üçün rəylər təqdim etmək.
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq, Şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin lazım olan məlumatları Şirkətin quruluş bölmələrindən, onun əmr və göstərişlərinin icraçılarından əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin keçirdiyi qəbulların, danışıqların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını (o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məılumatlandırılması və s.) görmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin tapşırığı ilə Şirkətin quruluş bölmələrinin iclas və müşavirələrində iştirak etmək, habelə göstərilən iclas və müşavirələrin yekunları barədə Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerina yazılı və ya şifahi şəkildə məruzə etmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin qərarlarının icrasına nəzarət etmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin göstərişi ilə Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin köməkçisi səlahiyyətlərinə bilavasitə aid olan digər vəzifələri yerinə yetirmək
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə Direktora məlumat vermək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin köməkçisi səlahiyyətlərinə daxil olan işin icrası üçün zəruri sayılan hər hansı sənəd və materialları, habelə şifahi məlumatları Şirkətin işçilərindən tələb etmək
- Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin tərəfindən zəruri tövsiyələr almaq
- Bu Vəzifə Təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş işin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər irəli sürmək
- Yalnız Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin müvafiq vizası və ya icazəsi olduğu halda Şirkətin Prezidentinə, Təsisçilərinə müraciətlər etmək
- Rəhbərlik tərəfindən ona həvalə edilən digər vəzifələri yerinə yetirmək
- Əmək Məcəlləsinə uyğun qeydiyyat
- İş qrafiki: 5 gün, saat: 09:00-dan 18:00-dək
- Tibbi sığorta
- Bakı-Şamaxı-Bakı istiqamətində daınmanın təminatı
- İşçi yataqxanasında yerləşmə
- Gündə 3 dəfə yemək
İş haqqında
Sektor | Digər |
Tarix | 2018-02-16 |
E-Poçt | talib.bayramov@pmdhospitality.az |
Əlaqə (tel) | (020) 260-80-80 |
Əmək haqqı | 700 - 900 AZN |