Seyyah.az turizm portalı xəbər verir ki, "Fairmont Baku Hotel" müxtəlif vakansiyalar üzrə işçilər yığır.
Reception
RESPONSIBILITIES:
• Ensuring that all Fairmont Hotels & Resort service standards and operational procedures are adhered to in all interactions with Guests and colleagues.
• Providing prompt, attentive service either directly to the Guests or colleagues using the Guest’s name.
• Reviewing reservations and Guest preferences to ensure all standards are met.
• Constantly seeking to identify Guest preferences, acts upon them and makes sure to pass on this information to colleagues updating the Guest’s profile.
• Constantly seeking to anticipate Guest needs and requests, actively engaging our Guests.
• Ensuring the highest possible revenues are generated for the hotel through upselling programs.
• Adheres to and promotes the company’s health & safety policies to ensure a safe work environment and is knowledgeable about all safety & emergency procedures.
• Acts as a role model for colleagues and strives to raise quality standards which others will aspire to.
• All other duties as assigned
QUALIFICATIONS:
• Proficient in the English language (spoken & written), good knowledge of Azeri and Russian
• Must be able to handle a multitude of tasks in an intense, ever-changing environment while remaining calm and collective
• Must be flexible in terms of working hours (24-hour operation, 7 days a week)
• Must have excellent written/verbal communication and Guest interpersonal skills
• Self-motivation and organizational skills and the ability to take initiatives
• Recognized commitment to Guest service, exceeding Guest expectations and anticipate needs.
• Has outstanding Guest services skills, professional presentation, and sophisticated communication skills
• Ability to deal with Guest concerns in an empathetic and business-oriented manner.
• Self-motivated and able to make quick decisions, solve problems, initiate action and complete assignments on a timely basis. .
Resepşn
ƏMƏK FUNKSİYALARI:
• Qonaqlar və Əməkdaşlar ilə münasibətlərdə bütün “Fairmont Hotels & Resorts” Şirkətinin xidmət standartlarına riayət edilməsini təmin etmək.
• Qonaqların adını yadda saxlamaqla Qonaqlara və Əməkdaşlara birbaşa xidmət göstərmək.
• Qabaqcadan Sifarişləri yoxlayaraq və Qonaqların istəklərinə nəzarət edərək, bütün standartların qaydasında getməsindən əmin olmaq.
• Qonaqlara həvəslə xidmət göstərərək onların gözlədiyindən də artıq xidmət göstərmək.
• Satış proqramları vasitəsiylə otelin maksimum gəlir əldə etməsini təmin edilməsindən əmin olmaq.
• Otelin müvaviq sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsini, şöbədə hər kəsin təhlükəsizlik və fövqəladə hallar ilə bağlı xəbərdar olmasını təmin etmək.
• İş yoldaşları üçün nümunəvi bir iş yoldaşı olmaq və öz davranışı ilə başqalarını da işə həvəsləndirmək.
• Digər mümkün vəzifələr.
İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:
• İngilis dilində mükəmməl şəkildə yazılı və şifahi ünsiyyət, Azərbaycan və Rus dillərində isə
yaxşı ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
• Sakit və təmkinli qalmaq şərtilə, dəyişkən mühit çərçivəsində çoxsaylı tapşırıqları icra edə bilmək.
• Həftədə 7 gün, 24 saat fəaliyyət göstərən mehmanxana sahəsində dəyişkən iş vaxtı və novbələrə rahat uyğunlaşa bilmə və işləyəbilmə imkanının olması.
• Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı olmaq və qonaqlarla münasibət qurmağı bacarmaq.
• Qonaqlara xidmətə diqqət yetirmək, Qonaqların gözləntilərini üstələməklə unudulmaz təəssürat yaratmaq.
• Müştəri(qonaq) xidməti, peşəkar təqdim etmə və ünsiyyət sahələrindələrində son dərəcədə yüksək qabiliyyətə malik olmaq.
• Şövqlü, sərbəst qərarlar qəbul edən, problemləri özü həll edə bilən, hadisələri yönləndirmək qabiliyyəti olan və işləri vaxtında çatdıran bir işçi olmaq.
E-mail: aze.careers@fairmont.com
Cook
RESPONSIBILITIES:
• Preparing quality, consistent and well-presented food items to company standard
• Ensuring all guidelines and recipes are met and adhered to
• Maintaining organization, cleanliness and sanitation of the workspace and equipment
• Practicing proper food safety procedures and safe work environment standards
• Ensuring station is properly stocked
• Continually striving to learn new skills, tasks and techniques
• Continually making suggestions to improve the department or offering
• Effectively working as part of a team, assisting fellow colleagues whenever possible
• Additional duties as required
QUALIFICATIONS:
• Ability to communicate in Azerbaijani, English is an asset
• Passion for culinary arts and Guest service/interaction
• Able to develop strong working relationships with both Guests and colleagues
• Strong developer
Aşpaz
ƏMƏK FUNKSİYALARI:
• Şirkətin standartlarına xas bir şəkildə keyfiyyətli və gözəl təqdim edilən qida məmulatlarını hazırlamaq.
• Bütün instruksiya və reseptlərin müvafiq şəkildə icra edilməsindən əmin olmaq.
• Gündəlik fəaliyyət üçün lazım olan hazır yarımfabrikat məmulatları təşkil etmək.
• İş yerinin və avadanlıqların səliqəli və təmiz qaydada, sanitariya qaydalarına müvafiq şəkildə saxlamaq.
• Qida təhlükəsizliyi prosedurlarına və təhlükəsiz iş mühitinin yaradılması qaydalarına riayət etmək və digərlərini də sövq etmək.
• Ərzaq ehtiyatlarının müvafiq şəkildə saxlanılmasını təmin etmək.
• Davamlı şəkildə yeni qabiliyyət və bacarıqların, üsullarının öyrənilməsinə can atmaq.
• Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
• Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.
• Digər mümkün vəzifələr
İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:
• Azərbaycan dilində ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
• Kulinariya sənətinə və Qonaqların sifarişlərinin icra edilməsində həvəsli olmaq.
• Qonaqlarla və əməkdaşlarla sıx iş münasibətləri qurmaq.
• Liderlik və işi daha da irəli aparmaq qabiliyyətinə malik olmaq.
E-mail: aze.careers@fairmont.com
Waiter
RESPONSIBILITIES:
• Provide warm sincere engaging service to our guests
• Utilize suggestive selling techniques to enhance guest experience
• Treat each and every guest as a unique individual
• Follow all Fairmont service essentials rigorously
• Utilize guest name recognition and personalized individual touches to ensure our guests feel valued
• Ensure proper table maintenance is maintained at all times
• Effectively work as part of a team, assisting fellow colleagues whenever possible
• Actively participate in initial and ongoing training with focus on continued development of knowledge and service techniques
• Actively participate in communication meetings and daily shift briefs
• Continually make suggestions to improve the department
• Work in a safe manner and follow all health and safety regulations
• Maintain a clean and organized work area
• Provide anticipatory service
• Additional Duties as required
QUALIFICATIONS:
• Passion for food, wine and beverage
• Strong communication skills, verbal and written in English and Azerbaijani and Russian is required
• Highly responsible & reliable
Ofisiant
ƏMƏK FUNKSİYALARI:
• Qonaqlarımıza mehriban, səmimi və cəzbedici xidmət təqdim etmək.
• Qonağın tələblərini yüksək səviyyədə qarşılamaq üçün qonağın sifarişi zamanı ona səmərəli məsləhətlər vermək.
• Hər bir Qonağa fərdi şəkildə münasibət göstərmək.
• Fairmont Xidməti Nizamnaməsinə ciddi şəkildə riayət etmək.
• Qonaqları adi ilə tanımaq, hər bir Qonağa məxsusi şəkildə davranmaq və onun individual bir şəxs olmasını ona hiss etdirmək.
• Stollara hər zaman müvafiq qaydada xidmət göstərilməsini təmin etmək.
• Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.
• İlkin və sonrakı təlimlərdə fəal iştirak etməklə öz sahəsində biliyini və xidmət texnikasını artırmaq.
• İclaslarda və növbə təhvili zamanı danışıqlarda fəal iştirak etmək.
• Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
• Təhlükəsiz bir şəkildə işləmək və sağlamlıq və təhlükəsizlik haqqındakı qaydalara əməl etmək.
• Səliqəli və mütəşəkkil bir iş mühiti yaratmaq.
• Gözlənilən xidmət nümayiş etdirmək.
• Digər mümkün vəzifələr və tapşırıqlar.
İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:
• Qida, şərab və iaşə xidmətləri sahələrinə həvəsli olmaq
• İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində yazılı və şifahi şəkildə mükəmməl ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
• Son dərəcə məsuliyyətli və etibarlı bir insan olmaq.
E-mail: aze.careers@fairmont.com