"Fairmont Baku Hotel" işçilər yığır - 3 VAKANSİYA

"Fairmont Baku Hotel" işçilər yığır - 3 VAKANSİYA
Təhsil və karyera 28 Mart 2018 08:49 1477
"Fairmont Baku Hotel" işçilər yığır - 3 VAKANSİYA

Seyyah.az turizm portalı xəbər verir ki, "Fairmont Baku Hotel" müxtəlif vakansiyalar üzrə işçilər yığır. 

 

Reception 
 
RESPONSIBILITIES:

•         Ensuring that all Fairmont Hotels & Resort service standards and operational procedures are adhered to in all interactions with Guests and colleagues.
•         Providing prompt, attentive service either directly to the Guests or colleagues using the Guest’s name.
•         Reviewing reservations and Guest preferences to ensure all standards are met.
•         Constantly seeking to identify Guest preferences, acts upon them and makes sure to pass on this information to colleagues updating the Guest’s profile.
•         Constantly seeking to anticipate Guest needs and requests, actively engaging our Guests.
•         Ensuring the highest possible revenues are generated for the hotel through upselling programs.
•         Adheres to and promotes the company’s health & safety policies to ensure a safe work environment and is knowledgeable about all safety & emergency procedures.
•         Acts as a role model for colleagues and strives to raise quality standards which others will aspire to.
•         All other duties as assigned

QUALIFICATIONS:

•         Proficient in the English language (spoken & written), good knowledge of Azeri and  Russian
•         Must be able to handle a multitude of tasks in an intense, ever-changing environment while remaining calm and collective
•         Must be flexible in terms of working hours (24-hour operation, 7 days a week)
•         Must have excellent written/verbal communication and Guest interpersonal skills
•         Self-motivation and organizational skills and the ability to take initiatives
•         Recognized commitment to Guest service, exceeding Guest expectations and anticipate needs.
•         Has outstanding Guest services skills, professional presentation, and sophisticated communication skills
•         Ability to deal with Guest concerns in an empathetic and business-oriented manner.
•         Self-motivated and able to make quick decisions, solve problems, initiate action and complete assignments on a timely basis. .

 

Resepşn
 
ƏMƏK FUNKSİYALARI:

•         Qonaqlar və Əməkdaşlar ilə münasibətlərdə bütün “Fairmont Hotels & Resorts” Şirkətinin xidmət standartlarına riayət edilməsini təmin etmək.
•         Qonaqların adını yadda saxlamaqla Qonaqlara və Əməkdaşlara birbaşa xidmət göstərmək. 
•         Qabaqcadan Sifarişləri yoxlayaraq və Qonaqların istəklərinə nəzarət edərək, bütün standartların qaydasında getməsindən əmin olmaq.  
•         Qonaqlara həvəslə xidmət göstərərək onların gözlədiyindən də artıq xidmət göstərmək.
•         Satış proqramları vasitəsiylə otelin maksimum gəlir əldə etməsini təmin edilməsindən əmin olmaq.
•         Otelin müvaviq sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsini, şöbədə hər kəsin təhlükəsizlik və fövqəladə hallar ilə bağlı xəbərdar olmasını təmin etmək.
•         İş yoldaşları üçün nümunəvi bir iş yoldaşı olmaq və öz davranışı ilə başqalarını da işə həvəsləndirmək. 
•         Digər mümkün vəzifələr.

İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:
 
•         İngilis dilində mükəmməl şəkildə yazılı və şifahi ünsiyyət, Azərbaycan və Rus dillərində isə          
       yaxşı ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq. 
•         Sakit və təmkinli qalmaq şərtilə, dəyişkən mühit çərçivəsində çoxsaylı tapşırıqları icra edə bilmək.
•         Həftədə 7 gün, 24 saat fəaliyyət göstərən mehmanxana sahəsində dəyişkən iş vaxtı  və  novbələrə rahat uyğunlaşa bilmə və işləyəbilmə imkanının olması. 
•         Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı olmaq və qonaqlarla münasibət qurmağı bacarmaq.
•         Qonaqlara xidmətə diqqət yetirmək, Qonaqların gözləntilərini üstələməklə unudulmaz təəssürat yaratmaq. 
•         Müştəri(qonaq) xidməti, peşəkar təqdim etmə və ünsiyyət sahələrindələrində son dərəcədə yüksək qabiliyyətə malik olmaq. 
•         Şövqlü, sərbəst qərarlar qəbul edən, problemləri özü həll edə bilən, hadisələri yönləndirmək qabiliyyəti olan və işləri vaxtında çatdıran bir işçi olmaq.   
 
E-mail: aze.careers@fairmont.com

 

Cook
 
RESPONSIBILITIES:

• Preparing quality, consistent and well-presented food items to company standard
• Ensuring all guidelines and recipes are met and adhered to
• Maintaining organization, cleanliness and sanitation of the workspace and equipment
• Practicing proper food safety procedures and safe work environment standards
• Ensuring station is properly stocked
• Continually striving to learn new skills, tasks and techniques
• Continually making suggestions to improve the department or offering
• Effectively working as part of a team, assisting fellow colleagues whenever possible 
• Additional duties as required
 
QUALIFICATIONS:

• Ability to communicate in Azerbaijani, English is an asset
• Passion for culinary arts and Guest service/interaction
• Able to develop strong working relationships with both Guests and colleagues
• Strong developer

 

Aşpaz
 
ƏMƏK FUNKSİYALARI:
 
• Şirkətin standartlarına xas bir şəkildə keyfiyyətli və gözəl təqdim edilən qida məmulatlarını hazırlamaq. 
• Bütün instruksiya və reseptlərin müvafiq şəkildə icra edilməsindən əmin olmaq. 
• Gündəlik fəaliyyət üçün lazım olan hazır yarımfabrikat məmulatları təşkil etmək. 
• İş yerinin və avadanlıqların səliqəli və təmiz qaydada, sanitariya qaydalarına müvafiq şəkildə saxlamaq. 
• Qida təhlükəsizliyi prosedurlarına və təhlükəsiz iş mühitinin yaradılması qaydalarına  riayət etmək və digərlərini də sövq etmək. 
• Ərzaq ehtiyatlarının müvafiq şəkildə saxlanılmasını təmin etmək. 
• Davamlı şəkildə yeni qabiliyyət və bacarıqların, üsullarının öyrənilməsinə can atmaq.
• Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
• Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.  
• Digər mümkün vəzifələr
 
İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:

• Azərbaycan dilində ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq. 
• Kulinariya sənətinə və Qonaqların sifarişlərinin icra edilməsində həvəsli olmaq.
• Qonaqlarla və əməkdaşlarla sıx iş münasibətləri qurmaq.
• Liderlik və işi daha da irəli aparmaq qabiliyyətinə malik olmaq.

E-mail: aze.careers@fairmont.com

 

Waiter
 
RESPONSIBILITIES:

•         Provide warm sincere engaging service to our guests
•         Utilize suggestive selling techniques to enhance guest experience
•         Treat each and every guest as a unique individual
•         Follow all Fairmont service essentials rigorously 
•         Utilize guest name recognition and personalized individual touches to ensure our guests feel valued
•         Ensure proper table maintenance is maintained at all times
•         Effectively work as part of a team, assisting fellow colleagues whenever possible
•         Actively participate in initial and ongoing training with focus on continued development of knowledge and service techniques 
•         Actively participate in communication meetings and daily shift briefs
•         Continually make suggestions to improve the department 
•         Work in a safe manner and follow all health and safety regulations
•         Maintain a clean and organized work area
•         Provide anticipatory service 
•         Additional Duties as required
 
QUALIFICATIONS:

•         Passion for food, wine and beverage 
•         Strong communication skills, verbal and written in English and Azerbaijani and Russian is  required
•         Highly responsible & reliable

 

Ofisiant 
 
ƏMƏK FUNKSİYALARI:

•         Qonaqlarımıza mehriban, səmimi və cəzbedici xidmət təqdim etmək. 
•         Qonağın tələblərini yüksək səviyyədə qarşılamaq üçün qonağın sifarişi zamanı ona səmərəli məsləhətlər vermək. 
•         Hər bir Qonağa fərdi şəkildə münasibət göstərmək.
•         Fairmont Xidməti Nizamnaməsinə ciddi şəkildə riayət etmək.
•         Qonaqları adi ilə tanımaq, hər bir Qonağa məxsusi şəkildə davranmaq və onun individual bir şəxs olmasını ona hiss etdirmək.
•         Stollara hər zaman müvafiq qaydada xidmət göstərilməsini təmin etmək. 
•         Komandanın bir üzvü kimi çalışmaq və ehtiyac olduqda köməyə ehtiyacı olan əməkdaşlara dəstək olmaq.
•         İlkin və sonrakı təlimlərdə fəal iştirak etməklə öz sahəsində biliyini və xidmət texnikasını artırmaq. 
•         İclaslarda və növbə təhvili zamanı danışıqlarda fəal iştirak etmək.
•         Şöbənin fəaliyətini mükəmməlləşdirmək üçün daima yeni təkliflər etmək.
•         Təhlükəsiz bir şəkildə işləmək və sağlamlıq və təhlükəsizlik haqqındakı qaydalara əməl etmək.
•         Səliqəli və mütəşəkkil bir iş mühiti yaratmaq.
•         Gözlənilən xidmət nümayiş etdirmək. 
•         Digər mümkün vəzifələr və tapşırıqlar.
 
İXTİSAS TƏLƏBLƏRİ:

•         Qida, şərab və iaşə xidmətləri sahələrinə həvəsli olmaq 
•         İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində yazılı və şifahi şəkildə mükəmməl ünsiyyət qabiliyyətinə malik olmaq.
•         Son dərəcə məsuliyyətli və etibarlı bir insan olmaq.

E-mail: aze.careers@fairmont.com

 

OXŞAR XƏBƏRLƏR