İnzibati işlər üzrə köməkçi/Personal Assistant to GM ( female )
Şöbə : İnzibati İdarəetmə
Dərəcə 6
Tabeçilik: Baş menecer / Əməliyyat üzrə menecer
İşin məzmunu
Bu vəzifəni icra edən məsul şəxs Otel prosedur və standartlarına müvafiq olaraq nəzakət və gülərüzlüklə qonaqlarının qeydiyyata alınması və çıxarılmasına məsuliyyət daşıyır. Həmin şəxsin qonaqlardan otel üzrə ilk və son təəssüratlarının (rəylərin) yaranmasında önəmli rol oynadığı üçün o, hər bir zaman otelin pozitiv və peşəkar surətini əks etdirir
Əmək funksiyası
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin fəaliyyətinin təminatı üzrə işlərin həyata keçirməsi üçün rəylər təqdim etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq, Şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin lazım olan məlumatları Şirkətin quruluş bölmələrindən, onun əmr və göstərişlərinin icraçılarından əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin keçirdiyi qəbulların, danışıqların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını (o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məlumatlandırılması və s.) görmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin tapşırığı ilə Şirkətin quruluş bölmələrinin iclas və müşavirələrində iştirak etmək, habelə göstərilən iclas və müşavirələrin yekunları barədə Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin və ya Əməliyyatlar üzrə menecerinə yazılı və ya şifahi şəkildə məruzə etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin qərarlarının icrasına nəzarət etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin göstərişi ilə Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin köməkçisi səlahiyyətlərinə bilavasitə aid olan digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə Direktora məlumat vermək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin köməkçisi səlahiyyətlərinə daxil olan işin icrası üçün zəruri sayılan hər hansı sənəd və materialları, habelə şifahi məlumatları Şirkətin işçilərindən tələb etmək.
Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin tərəfindən zəruri tövsiyələr almaq.
Bu Vəzifə Təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş işin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər irəli sürmək.
Yalnız Direktorun və ya Əməliyyatlar üzrə menecerin müvafiq vizası və ya icazəsi olduğu halda Şirkətin Prezidentinə, Təsisçilərinə müraciətlər etmək.
Rəhbərlik tərəfindən ona həvalə edilən digər vəzifələri yerinə yetirmək
Namizədə tələblər:
Minimum 1 il inzibati işlərdə malik olmaq
Əsnək iş rejimində çalışa bilmək imkanı
Stressə davamlılıq
Mehmanxana sahəsində təcrübəyə malik olanlara üstünlük veriləcək
İngilis və ya Rus dillərindən sərbəst danışmaq
Şamaxıda işləmək imkanı
Word, Excel proqramlarını mükəmməl bilmək
Şirkət tərəfindən təqdim olunur:
Bakı-Şamaxı-Bakı arasında istirahət günlərində daşınma
İşçi yataqxanasında yaşamaq üçün yerlə təminat
Gündə 3 dəfə olmaqla yeməklə təminat
Mövsüm ərzində həftədə 6, qeyri-mövsüm ərzində həftədə 5 günlük iş cədvəli
Əmək haqqı: 700-1000 AZN (müsahibə zamanı təyin olunacaq)
CV nümunələri “İnzibati işlər üzrə köməkçi” başlığı ilə qeyd olunan ünvana göndərilə bilər : aytaj.abdullayeva@pmdhospitality.az