Vəzifə: Ofis meneceri və Direktorun köməkçisi
Yaş: 25-35
Təcrübə: 5 il
Əmək haqqı: 500-600 AZN
İşə götürən: Onlayn Travel Booking Şirkəti
Vəzifələr:
• Şirkətin travel, transport və logistika tapşırıqlarını koordinasiya etmək;
• Daxil olan tapşırıqların yerinə yetirilməsi, travel, transport və logistika işləri ilə bağlı daxil olan sorğuların cavablandırılması;
• Daxili və xarici əlaqələr;
• Transport ve travel məsələləri ilə bağlı başqa şöbələrlə mütəmadi işləmək;
• Müxtəlif layihələrlə bağlı agentlik və şirkətlərlə əlaqədə olmaq;
• Administrativ işlər;
• İşgüzar yazışmalar;
• Hesabatların aparılması;
• Müştərilərlə əlaqə saxlamaq və onların tələblərinin öhdəsindən gəlmək;
• İşə dair başqa vəzifələri yerinə yetirmək;
Dil Bilikləri:
• Rus – əla
• İngilis - əla
- Azerbaycan-əla
İş şəraiti:
- iş rejimi - həftədə 6 günlükdür;
- iş saatları - 10.00-19.00-a kimi (I-V günlər) 10:00 -15:00-a kimi (VI günlər);
- istirahət günləri - bazar günləri;
CV-ni email ünvanına konul.n@lets-go.travel göndərərkən mövzu bölməsində mütləq “Ofis meneceri” ifadəsi qeyd olunsun.