Finlandiyanın sakit və dinc həyat tərzi turistləri cəlb edir. “Visit Finland” şirkəti də bunu milli brendə çevirmək qərarına gəlib.
“Yle” xəbərlər xidmətinin yaydığı məlumata görə, Almaniyada dünya turizm sərgisinin əsas ideyası da məhz sakitlik olub. Suominin (Finlandiyanın) turizm nümayəndələri bu istiqaməti inkişaf etdirmək istərdilər.
Laplandiya şirkətləri həmin ideyaya birinci qoşulublar. Məsələn, regionun turizm bürosunun rəhbəri Teyya Mikkola bildirib ki, Finlandiyanın şimalına səfər edənlərin çoxunun əsas təəssüratları sakitliklə bağlıdır. Laplandiya üçün yay fəsli gərgin mövsüm deyildir, amma turizm nümayəndələri sakitlik brendini irəlilətməklə, səyyahların axınını təmin edə bilərdilər. Artıq indinin özündə bir neçə şirkət bu qəbildən səyahətlər təklif edir.
Mənbə: AZƏRTAC